Rejestracja grupowa

Jeżeli chcesz zarejestrować grupę (minimum 5 osób) i uzyskać dla każdego członka grupy zniżkę grupową, to przejdź krok po kroku poniższą instrukcję.

  1. Zbierz grupę minimum 5 osób, które chcą przyjechać na konferencję i marzą o tym, żeby wraz z Tobą załapać się na zniżkę.
  2. Pobierz formularz rejestracji grupowej klikając tutaj.
  3. Ustal jaką opcję uczestnictwa każdy z członków grupy chce wybrać oraz czy chce zamówić dodatkowy obiad w piątek, a potem wpisz każdego z wybraną opcją do formularza.
  4. Prześlij formularz na nasz e-mail (biuro@ProjektKosciol.pl) i czekaj na odpowiedź.
  5. Po otrzymaniu odpowiedzi (nie wcześniej!!!) zapłać jednym przelewem za całą grupę.


Regulamin konferencji dostępny jest tutaj, a Polityka prywatności tutaj. Akceptacja postanowień Regulaminu i Polityki prywatności jest konieczna do rejestracji.

Jeśli jeszcze masz jakieś pytania, to przeczytaj artykuł na blogu, a jeśli artykuł nie rozwieje Twoich wątpliwości skontaktuj się z nami.